Hardrock holiday, kuta, seminyak - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Tinkel1 - WaarBenJij.nu Hardrock holiday, kuta, seminyak - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Tinkel1 - WaarBenJij.nu

Hardrock holiday, kuta, seminyak

Blijf op de hoogte en volg

22 Oktober 2017 | Indonesië, Denpasar

Hallo lieve lezers,

ik zit nu op het international airport van Bali te wachten op mijn vlucht naar Sydney. Zit hier maar 10 uur dus ik kan jullie net zo goed even laten weten hoe de vakantie de afgelopen dagen was! Enfin, laat ik bij het begin beginnen.

De spanning bij het vertrekken was weer erg hoog. Alles is een moment. Maar dat is het eigenlijk de afgelopen 2 maanden al. Laatste keer dit laatste keer dat, wegrijden van huis en nog een keertje omkijken. Ik kan er slecht mee om gaan maar weet dat als ik daar doorheen ben alles ook weer goed komt, het enige verschil met de vorige keer. De vlucht zelf was erg rommelig en verliep alles behalve soepel. Gelukkig hoefde ik de vlucht heen niet alleen te doen want Jos ging gezellig mee naar Bali. Een tijdje gewacht op schiphol en we bleken 2,5 uur vertraging te hebben. Dat op zichzelf is niet z'n probleem maar onze aansluiting in Jakarta werd hierdoor wel onzeker. Na 16 uur in een KLM vliegtuig hadden we een onaangekondigde tussenstop in Kuala Lumpur en vlogen we een uur later door naar Jakarta. Daar aangekomen was alles weer een warboel. Na een half uur rondvragen zoeken en rennen kwamen we erachter dat we een bus moesten nemen om bij onze terminal aan te komen. Daar gaat onze aansluiting. Eenmaal op het juiste vliegveld en de zekerheid dat onze vlucht al was vertrokken kwamen de tranen (weer). Na een sigaret en een knuffel was het even doorbijten. Jos bleef gelukkig heel kalm en kreeg het vrij snel voor elkaar dat we met de volgende vlucht van een uur later mee konden! 26 uur later zetten we dan eindelijk voet in Bali, hardrockhotel, here we come!

Die avond om 2 uur s'nachts meteen een rondje gaan lopen. Helaas de verkeerde straat in en daar was weer dat onveilige gevoel. Na aandringen van Jos zijn we na wat wandelen een kroegje binnen gegaan en ja hoor bingo! meteen een hoerenkiet. Wel lachen, we hebben even om ons heen gekeken, ons bier opgedronken en maar eens naar onze superluxe bedden. Hardrockhotel was echt super luxe en tof. Goed acclimatiseren in het gigantische zwembad en op het gemak door Kuta wandelen.

Na 4 nachten zijn we verhuisd naar Seminyak waar ik wederom tegenop zag maar dit was zo ontzettend tof. Fijn hotelletje naast het mooie double six strand waar in de avond live muziekkanten hun mooie liedje spelen onder het genot van een tropische cocktail en de zee op de achtergrond. en natuurlijk.... ron en rachel! Hun aankomst was super tof. Hun kennen Bali erg goed dus we hebben echt heel veel ondernomen. De leukste dag was toch wel het scooter rijden door de stad. Ik vond het echt doodeng en voor vertrek kreeg iemand van onze club al een ongeluk. Twee scooters kapot en en paar schrammen op een voorbijganger (die er wel om kon lachen). Maarja dat is Bali, met wat centen is alles op te lossen. We zijn helemaal van Seminyak naar Tanah lot gereden met omwegen en dat was echt een maffe ervaring. Om deel uit te maken van dat rare verkeer.

Een andere favoriet was toch wel potatohead beach club. Een super luxe dure lounge party spot met een zwembad aan zee, cocktails en alleen maar mooie mensen. Ja daar kom ik zeker voor terug! Gelukkig heb ik deze plek pas op de laatste dag ontdekt, anders was er van dat hele activiteiten doen niks terecht gekomen.

Uiteindelijk waren we met een groep van 10 mensen (ook vrienden van rachel uit Australia) en dat klikte allemaal super. Ik ben echt heel blij dat ik Bali nog een kans heb gegevens want het was een top vakantie! Ik snap het land nu wat beter. Zolang je een beetje na blijft denken en je je tas een beetje goed inricht komt het zelfs hier allemaal goed.

Nu op naar Australia, (nouja nog ff wachten hier dan he).
Jullie horen over een tijdje weer van me!

Dikke kus, Tink

  • 22 Oktober 2017 - 13:00

    Waldo:

    Super lieverd, heel fijn dat je Bali nog een keertje anders heb mogen meemaken. Het echte werk gaat beginnen.. Goede reis. Hou van jou

  • 22 Oktober 2017 - 16:57

    Annie:

    fijn Tinkel om van je te horen. ben altijd heel benieuwd hoe het is en gelukkig valt het tot nog toe mee meet ook hele fijne momenten. je zal ondertussen al wel in australia zijn, hoop dat het daar ook leuk is. groetjes annie kus kus

  • 22 Oktober 2017 - 18:45

    Mamma:

    Wat een reisellende weer maar je hebt het overleefd. Je ziet er he(i)ppy uit op je foto's en dat zegt voor mij alles. Bye darling, goeie reis nog. Ik hou van jou xxxxxx

  • 22 Oktober 2017 - 20:42

    Theo Van Broekhoven:

    Geweldig om te lezen, je gaat gewoon weer een top tijd te gemoet. Doe de groetjes maar aan Tim en Lotte.

  • 09 November 2017 - 12:51

    Yvon En Eric Goossens:

    Hoi Tinkel,

    Leuk om jou verslag te lezen van Bali.
    Wij wensen jou 'n hele fijne tijd in Australie en we lezen straks het verslag wel.
    Heel veel groeten van ons en geniet er maar van.

    Yvon & Eric

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

Actief sinds 22 Okt. 2017
Verslag gelezen: 502
Totaal aantal bezoekers 3936

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2017 - 22 Oktober 2017

First Bali, second time

Landen bezocht: